TGW Logistics Group breidt logistieke expertise in Benelux verder uit met drie nieuwe medewerkers

Woensdag 26 oktober 2016 — Oud Gastel - TGW Logistics Group, wereldwijd markleider in dynamische en geautomatiseerde logistieke oplossingen voor warehousing, productie, orderpicking en distributie, zet de verdere uitbreiding van zijn Benelux-team voort met de aanstelling van drie nieuwe medewerkers: Jan-Willem Klinkenberg, Ferry Kortsmit en Jan De Deken. Deze benoemingen ondersteunen het sterke groeitraject van TGW op de Benelux-markt en de verdere uitbouw van haar services.

Jan-Willem Klinkenberg is sinds het begin van zijn carrière werkzaam in de logistieke sector. In de laatste 15 jaar werkte hij voor Groenewout Consultants & Engineering en Vanderlande Industries BV, waarvan de laatste 8 jaar als Sales Manager. Bij TGW draagt Jan-Willem Klinkenberg als Project Sales Director bij in de verdere positionering van TGW als systeemintegrator en aanbieder van logistieke totaaloplossingen.

Vanderlande Industries BV is eveneens de recentste werkgever van Ferry Kortsmit. Na 10 jaar ervaring als site manager bij deze organisatie op te bouwen, neemt hij nu dezelfde rol op bij TGW Logistics Group Benelux. Ferry is door zijn jarenlange ervaring als site manager al direct actief op het bol.com-project.

Tenslotte zal de Belg Jan De Deken bij TGW Systems bv als solution designer de projecten in de verkoopfase mee helpen ontwerpen en de nodige ondersteuning bieden tijdens het verdere sales traject.

“De aanstelling van deze logistieke experten zorgt ervoor dat we de positie van TGW in de huidige, erg competitieve markt nog verder kunnen versterken,” zegt Hans De Sutter, head of Sales TGW Systems bv. “We willen namelijk in de komende jaren een marktaandeel van zo’n 15 procent behalen. Hiervoor steunen we niet enkel op ons uitgebreid diensten- en productenportfolio, maar ook op de bewezen expertise van onze werknemers.”

#####

Beelden:

Bron: TGW Ltd

Gratis herdruk met referentie TGW Limited. Herdruk is niet toegestaan voor promotionele doeleinden.

Over TGW Logistics Group:

TGW is een wereldwijde vooraanstaande systeemintegrator en fabrikant van dynamische, geautomatiseerde en geïntegreerde logistieke totaaloplossingen. Sinds 1969 implementeert logistieke oplossingen, van kleinere conveyorapplicaties tot complexe, volledig geautomatiseerde opslag- en sorteersystemen.

Wereldwijd telt de onderneming meer dan 2.500 werknemers. De organisatie implementeert logistieke oplossingen voor vooraanstaande bedrijven in verschillende sectoren In het financieel jaar 2014/15 realiseerde TGW Logistics Group een omzet van 475 miljoen euro. Voor meer informatie: www.tgw-group.com

Jan-Willem Klinkenberg
Hans De Sutter