Steven Modler nieuwe General Manager After-Market Belux bij BCC Corporate

Samen met Michael Fürer neemt Steven Modler per 1 juli de dagelijkse leiding van het bedrijf voor zijn rekening.

Dinsdag 10 juli 2018 — Brussel - BCC Corporate heeft Steven Modler aangesteld als nieuwe General Manager voor de After-Market activiteiten in de Belux per 1 juli 2018. Steven Modler vervangt Nicolas Ancot. Hij blijft aan de slag voor AirPlus, internationaal aanbieder van betaal- en analyse-oplossingen voor het dagelijks beheer van zakenreizen, dat BCC Corporate overnam in mei 2017. Steven Modler wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor alles wat met de After-Market activiteiten in de Belux te maken heeft, zoals Finance & Risk Management, IT, Legal, antiwitwaswetgeving en regelgeving. Daarnaast zal hij de verdere integratie van BCC Corporate en AirPlus in goede banen leiden.

Steven Modler was de voorbije 16 jaar al actief binnen AirPlus International in Duitsland, waar hij een aanzienlijke bijdrage geleverd heeft aan het uitbouwen van de internationale ambities van het bedrijf. “Zowel AirPlus als BCC Corporate doen het erg goed op de Belgische markt. Sinds de overname van BCC Corporate door AirPlus hebben we hard gewerkt om onze oplossingen op mekaar af te stemmen en onze gezamenlijke klantenbasis te stabiliseren en uit te breiden. Ik kijk ernaar uit om samen met Steven die positieve evolutie verder te zetten”, zegt Michael Fürer, General Manager BCC Corporate en Director AirPlus Belux.

Steven Modler brengt heel veel expertise mee om het gezamenlijk aanbod van AirPlus en BCC Corporate verder te verbeteren. Als expert op het vlak van process excellence, zal hij de verdere digitalisering van ons aanbod en onze eigen processen in goede banen kunnen leiden. Ook zijn uitgebreide kennis op vlak van regelgeving komt in tijden van General Data Protection Regulation, Payment Services Directive en Interchange Fee goed van pas”, zegt Patrick W. Diemer, CEO van AirPlus International.

Over BCC Corporate

BCC Corporate is één van de meest toonaangevende aanbieders van Visa en Mastercard Corporate Kaarten in de Benelux en ver daarbuiten, met verschillende grote multinationale ondernemingen en instellingen als klanten. Naast zakelijke betaaloplossingen, biedt BCC Corporate eveneens geavanceerde kaarten aan voor particulieren zoals Miles & More betaalkaart en Mastercard Gold kaart.

Sinds 3 mei 2017 is BCC Corporate officieel overgenomen door AirPlus International. Meer informatie is beschikbaar op www.bcc-corporate.be

Over AirPlus International

AirPlus is een toonaangevende internationale aanbieder van oplossingen voor het dagelijkse beheer van zakenreizen. Zo'n 51.000 bedrijven zijn klant en rekenen op AirPlus voor de betaling en analyse van de kosten van hun zakenreizen. De producten en diensten komen wereldwijd op de markt onder het merk AirPlus International. Het AirPlus Company Account is het succesvolste account met centrale rekening op basis van UATP. Meer informatie is beschikbaar op www.airplus.com.

Steven Modler
Katleen Peeters Outsource Communications