Selligent versterkt netwerk in Benelux met nieuwe partners

Dinsdag 28 februari 2017 — Brussel  – Selligent, leverancier van oplossingen voor relationship marketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit. Het bedrijf verwelkomt de nieuwe partners BBDO, Kunstmaan en Intracto in België en Loyalty Rockstars en Newcraft in Nederland.

Selligent zet in op samenwerkingen met de meest innovatieve agentschappen en consultants in de markt. De nieuwe partnerships zijn het resultaat van deze inspanningen. Zo kan de krachtige technologie van Selligent optimaal worden gecombineerd met de expertise en marktkennis van de partners. Met het Partner Program richt Selligent zich op agentschappen en marketing services-partners die, net als het bedrijf, gepassioneerd zijn door consumer-first marketing via verschillende kanalen en die deze omnichannel marketing services optimaal uitvoeren. In ruil voor hun inspanningen krijgen partners investeringen, inkomsten en steun. De afgelopen drie jaar is het partnernetwerk van Selligent in de Benelux gegroeid met 30%.

Roy Jugessur, Vice President Noord-Europa bij Selligent: “Ik ben erg blij dat ik deze nieuwe partnerships in de Benelux kan aankondigen. Dit biedt me nogmaals de kans om de inspanningen te benadrukken die Selligent doet om samen te kunnen werken met de beste agentschappen in Europa. Kunstmaan, Newcraft, BBDO, Intracto en Loyalty Rockstars zijn met hun expertise op vlak van digitale marketing en hun uitgebreide marktkennis ideaal gepositioneerd om klanten te helpen meerwaarde te halen uit onze omnichannel engagement oplossingen.”

Het groeiende partnernetwerk demonstreert de voortdurende ambitie van Selligent om het netwerk van agentschappen te versterken. Dat biedt voordelen voor marketeers die nieuwe niveaus van klantenbetrokkenheid willen bereiken en daarbij een Consumer-First marketingaanpak gebruiken.

Over Selligent

Het omnichannel marketingplatform van Selligent helpt marketeers om hun klanten te betrekken door gebruik te maken van relevante inzichten. Deze technologie werd ontwikkeld om onze Consumer-First Marketingfilosofie te ondersteunen, waarbij de klant de aanzet geeft voor alle acties. Selligent helpt B2C-bedrijven om het gat te dichten tussen big data en real-time uitvoering van campagnes waarbij waardevolle interacties worden gecreëerd over verschillende kanalen die steeds relevanter worden.

Het geïntegreerde platform van Selligent, gebouwd rond een universeel klantenprofiel dat een volledig beeld schetst van elke consument door al diens interacties met het merk te integreren, komt tegemoet aan de behoeften van zelfs de meest veeleisende relationship marketeers. Tegenwoordig verwachten klanten relevante informatie die hen verder helpt wanneer ze dat nodig hebben. De oplossingen van Selligent maken dat mogelijk.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, reisindustrie, automotive, uitgeverij en financiële wereld  vertrouwen op het platform van Selligent, waaronder Netflix, InterContinental Hotels Group en ING. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 partners en resellers, biedt Selligent in meer dan 30 landen een gelokaliseerde, gepersonaliseerde aanpak.

Meer op www.selligent.com, of leer het team kennen via Twitter, LinkedIn en onze blog.

Miek Hubert

Communications Consultant