Selligent houdt jaarlijks Europees klanten- en partnerevent in Lissabon

River Summit 2016 focust op ‘Consumer-First Marketing’ met prominenten uit de sector en vooraanstaande relatiemarketeers van over de hele wereld

Donderdag 12 mei 2016 — BRUSSEL, BELGIE en REDWOOD CITY, CA-- Selligent, ‘s werelds grootste onafhankelijke provider van 1-to-1 engagementoplossingen voor relatiemarketeers, maakte vandaag de details bekend van zijn jaarlijkse Europese summit voor klanten en partners in het Portugese Lissabon, van 18 tot 20 mei. Gestimuleerd door zijn recente fusie met StrongView zal Selligent meer dan 200 klanten, partners en productexperts verwelkomen. Voor Selligent is dit dan ook het grootste pan-Europese event tot op heden.

Deze summit over ‘Consumer-First Marketing’ zal een aantal creatieve en technische aspecten van relatiemarketing in de schijnwerper plaatsen. Bedoeling is de deelnemers aan te sporen om anders te gaan denken over de manier waarop zij communiceren met hun consumenten, vandaag en in de toekomst.

De deelnemers krijgen uiteenzettingen door een indrukwekkende mix van vernieuwers die stuk voor stuk de combinatie van kunst en wetenschap belichamen die bij relatiemarketing een vereiste is. Onder de sprekers de voor de Grammy’s genomineerde artiest en producer Ryan Leslie, en auteur en voorzitter van POSSIBLE Americas, Jason Burby. Sluitstuk van het programma wordt vicevoorzitter en hoofdanalist bij Forrester Research, Thomas Husson, die nieuwe bevindingen omtrent mobiel consumentengedrag uit de doeken zal doen en boeiende best practices zal aanreiken voor mobiel engagement.

"De Europese summit van Selligent is een fantastische ervaring", vertelt Benoit Pirotte, Head of Online Coordination bij ING België. "Het event is erg goed gestructureerd en je krijgt ruim de tijd om alles op te pikken over interessante onderwerpen, zowel via formele presentaties als tijdens pauzes waarin je kunt netwerken en informele gesprekken kunt voeren met collega’s en vakgenoten. Het is een geweldige kans om contacten te leggen met andere bedrijven die gebruikmaken van de Selligent-technologie.”

Selligent Awards
Op de top zal Selligent ook de winnaars bekendmaken van de Selligent Awards. Hiermee bekroont het bedrijf bijzonder vernieuwende en succesvolle campagnes van klanten waarvoor het Selligent-platform voor relatiemarketing werd ingezet. Er zijn awards in verschillende categorieën, zoals Omnichannel Marketing, Automation en Consumer First. Naast de categorieën waarin de beslissing bij een jury ligt, zijn er zes finalisten waarop ook het publiek kan stemmen: Asda, Audi, Cinesa, de stad Lyon, Etat Pur en ING.

Klik hier om de filmpjes van de zes genomineerde campagnes te bekijken en uw stem uit te brengen.

"We zijn erg blij dat er zo veel klanten en partners van weerszijden van de Atlantische Oceaan deelnemen. Een van de hoogtepunten wordt ongetwijfeld de uitreiking van de Selligent Awards, waarvoor we een recordaantal inschrijvingen ontvingen", aldus Andre Lejeune, CEO en medeoprichter van Selligent. "Met ons event willen we in onze klanten helpen met het maximaliseren van hun klantenrelaties via een consumer-firstbenadering, en willen we hen feliciteren met het fantastische werk dat zij leveren door gebruik te maken van het Selligent-platform. Op deze summit komen de onderwerpen aan bod die voor onze klanten belangrijk zijn: van het optimaal gebruik van mobiele en sociale kanalen tot de invloed van data en design om op lange termijn sterkere banden te smeden. Ik kijk er enorm naar uit om bij te leren van onze top-of-the-bill sprekers, en van al onze klanten en onze partners die we op dit event samenbrengen."

Over Selligent
Selligent is ‘s werelds grootste onafhankelijke leverancier van oplossingen voor relatiemarketing. Selligent versterkt de klantenrelaties van Samsung, InterContinental Hotels Group, ING en meer dan 700 andere grote merken in de in de detailhandel, de reisindustrie, de automobielsector, de uitgeverswereld en financiële dienstverlening. Met zijn krachtige en doeltreffende technologie is Selligent een toonaangevende speler op het vlak van databeheer, de organisatie van campagnes en audience-analyse. Door zijn vermogen tot het leveren van geïntegreerde oplossingen waarin de klant centraal staat, via e-mail, display, mobiele communicatie en sociale media, verhoogt Selligent de conversies en versterkt het de publieksbetrokkenheid voor B2C-marketeers van middelgrote en grote bedrijven.

Selligent is actief in meer dan 30 landen wereldwijd en beschikt over een netwerk van meer dan 75 agentschappen en MSP’s. Selligent heeft kantoren in Silicon Valley, New York, Londen, België, Parijs, München, Barcelona en Australië. Meer weten? Surf naar www.selligent.com en volg ons team op Twitter, LinkedIn en via onze blog.