Pierre-Philippe Van Besien (Bridgestone) bekroond tot Travel Professional of the Year

Maandag 19 december 2016 — Pierre-Philippe Van Besien, Senior Manager Opex & Services European Procurement bij Bridgestone Europe NV/SA, is door zijn vakgenoten verkozen tot Travel Professional of the Year 2016. Belgian Association of Travel Management (BATM) erkent met deze prijs de professionaliteit, creativiteit en prestaties van corporate travel professionals. De award werd overhandigd tijdens een feestelijk evenement in Brussel op vrijdag 2 december.

“Het is een eer om de Travel Professional of the Year 2016 award in ontvangst te mogen nemen,” zegt Pierre-Philippe Van Besien. “Het was een druk jaar voor Bridgestone op vlak van travel management: we hebben een travel portal en een volledig nieuwe travel oplossing geïmplementeerd. Een gestroomlijnde reisoplossing, die toegankelijk is voor alle instanties: van de boeking tot de onkostennota’s. Om het leven van de zakenreiziger zo makkelijk mogelijk te maken.” Lieven Loose,  General Manager Indirect Procurement bij Bridgestone, leidde het project en deelt mee in de vreugde van zijn collega, “Pierre-Philippe is op vlak van travel management een sleutelpersoon binnen ons bedrijf. Hij heeft deze award meer dan verdiend.”

De Travel Professional of the Year wordt verkozen op basis van nominaties uit de sector. De winnaar wordt vervolgens gekozen op basis van zijn initiatieven, behaalde resultaten, de evaluatie en meetbaarheid van die resultaten, behaalde kostenverlaging en de relatie met leveranciers.

De Belgian Association of Travel Management vertegenwoordigt Corporate Travel professionals binnen de Belgische reisindustrie door het promoten van best practices, opleidingen en meetings voor netwerking en kennisuitwisseling. Meer informatie is beschikbaar op www.batm.be.

Foto’s van de winnaar en de ceremonie zijn beschikbaar in bijlage.