Persuitnodiging : Voorstelling "World InsurTech Report 2020" (webinar via MS Teams) op 15/09/2020 om 10u30

Beste journalist(e),

Capgemini heeft het genoegen u uit te nodigen voor de jaarlijkse voorstelling van zijn World InsurTech Report op dinsdag 15 september 2020 om 10u30 via een live webinar. Op diezelfde dag wordt ook wereldwijd dit World InsurTech Report door de Capgemini-groep uitgebracht.

Key findings :

• Versneld door de Corona-crisis willen klanten een BigTech-ervaring voor hun verzekering.
  • De grenzen tussen de verschillende spelers in de verzekeringssector (verzekeraars, InsurTechs en andere) vervagen.
  • Kritische tijden vragen om een nieuwe mindset.

Het rapport van vorig jaar toonde reeds dat de disruptie van InsurTech de volledige verzekeringssector beïnvloedt. Een veranderende bedrijfsdynamiek en veranderende klantbehoeften zorgen voor een tektonische verschuiving doorheen de verzekeringswereld. Hoe kunnen verzekeraars en InsurTechs samenwerken om de markt van de toekomst te betreden? Hoe kunnen verzekeraars een samenwerking aangaan met vooraanstaande InsurTech-bedrijven? Jan Verlinden, de verzekeringsexpert van Capgemini België geeft u hierop de antwoorden.

Situatie in België
Tijdens de persvoorstelling worden ook de trends, uitdagingen en vooruitzichten belicht voor de verzekeringswereld in België.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Dinsdag 15 september 2020

Woordvoerders
Jan Verlinden, Principal Consultant & Insurance Leader Belgium at Capgemini Financial Services
Kris Poté, Vice President Capgemini

10u30: Introductie door Kris Poté
10u35: Voorstelling World InsurTech Report 2020 door Jan Verlinden
11u15: Q&A
11u30: Einde van de presentatie

Bevestigingen
Zodra wij uw aanwezigheid mogen noteren - bevestingen graag via john.kinnart@outsource.be - ontvangt u van Capgemini een MS Teams uitnodiging.

Bezoek ons op www.capgemini.com

Kris Poté Vice President Marketing & Communications, Capgemini
John Kinnart Communications Consultant, Outsource Communications
Kris Poté Vice President Marketing & Communications, Capgemini
John Kinnart Communications Consultant, Outsource Communications
Over Outsource Communications

Outsource Communications is een strategisch communicatieadviesbureau. Wij bouwen, versterken en beschermen de reputatie en de merken van onze klanten via interne en externe communicatieacties. Verbazingwekkend creatief, altijd effectief en 100% geëngageerd.

Steenweg op Brussel 213
1780 Wemmel