Oudgedienden Salesforce en Cheetahmail vervoegen Selligent management team

Donderdag 1 februari 2018 — REDWOOD CITY, CA en BRUSSEL, BELGIË – Het globale leidinggevende team van Selligent,  leverancier van Saas-oplossingen voor relatiemarketing op basis van inzicht in de consument, wordt versterkt. De nieuwe aanwervingen vervoegen Selligent tijdens een wereldwijde groeiversnelling. In de toekomst wil het bedrijf zijn marktpositie, als intuïtief en flexibel alternatief voor de grote marketing cloud bedrijven, verder uitbouwen om zo de eerste keuze te blijven van ambitieuze merken.

Na de recente toevoegingen aan het executive team, waaronder de aanwerving van de CEO, COO en CFO met achtergrond in enkele grote bedrijven in Silicon Valley, wil Selligent zijn team verder in de diepte versterken.  Het trekt daarom enkele doorwinterde leiders aan die zich focussen op de klant en die al hebben bewezen dat ze de beste producten en diensten leveren in hun markt.

Rob Melville wordt Vice President Relationship Management. Hij zal samenwerken met het team verantwoordelijk voor relatiebeheer, om de relatie met klanten te verbeteren en het succes van klanten te vergroten. Eerder was hij aan de slag bij Cheetah Digital (voormalig Experian Cross Channel Marketing). Hij heeft sterke tastische en operationele vaardigheden die Selligent zullen helpen om een service van hogere kwaliteit te leveren aan het groeiende klantenbestand.

Kevin Evans wordt Vice President Strategic Alliances. Hij zal toezien op de technische partnerovereenkomsten zodat Selligents ecosysteem van technologie- en productpartners kan groeien in de toekomst. Voordien werkte hij meer dan vijf jaar voor Salesforce, onder andere als leidinggevende van de afdeling strategische productpartnerships voor de Service Cloudafdeling.

Vice President Todd McCaslin wordt Senior Vice President Global Solution Consulting. In die rol zal hij de wereldwijde consulting services en strategie leiden. McCaslin, die een achtergrond heeft als ingenieur, werkte eerder voor Oracle waar hij verantwoordelijk was voor Service Solutions.

“Rob en Kevin zijn fantastische toevoegingen aan het team van Selligent, met een succesvol verleden bij enkele van de grootste marketing technologie bedrijven ter wereld,” zegt Selligent CEO John Hernandez. “Ik kondig ook met plezier de welverdiende promotie van Todd tot SVP aan, hij leverde de afgelopen jaren consequent groei en operationele excellentie op het gebied  van Solution Consulting. Ons team heeft een brede ervaring en de drive om Selligent een trapje hoger te brengen op vlak van prestatie en groei.”

Over Selligent

Het platform van Selligent voor relatiemarketing helpt marketeers om contacten met consumenten te onderhouden door gebruik te maken van relevante inzichten. Deze technologie werd ontwikkeld om onze Consumer-First Marketingfilosifie te ondersteunen, die de behoeften van de consument centraal plaatst. Met Selligent kunnen B2C-merken de kloof overbruggen tussen big data en de realtime uitvoering van omnichannel-campagnes, waarbij over de kanalen heen interacties worden gecreëerd die steeds relevanter worden.

Vandaag vertrouwen meer dan 700 merken uit de detailhandel, reissector, automotive, uitgeverij en financiële wereld op het Selligent-platform voor hun marketing. Denk maar aan bedrijven als InterContinental Hotels Group en ING. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 agentschappen als partner biedt Selligent aan klanten in meer dan 30 landen een persoonlijke en plaatsgebonden service.

Kijk voor meer informatie op www.selligent.com of connecteer met het team via TwitterLinkedIn, of onze blog