Ontdek de virtuele wereld van TGW op Logistica 2017

(28-30 november, Jaarbeurs Utrecht)

Woensdag 22 november 2017 — TGW Logistics Group biedt material handling-oplossingen met 360-graden perspectief, die de klant voorbereidt op de toekomst. TGW is de ideale lifecyclepartner voor retail, kleding en e-commerce, vanaf de voorbereidingsfase, het ontwerp tot de realisatie van de oplossingen met daarbij aansluitend de Lifetime Services gedurende de gehele levensduur van het logistieke systeem. Dit resulteert in een one-stop-oplossing met lage operationele kosten en leidt tot een besparing van maximaal 50 procent van de total cost of ownership (TCO).

Breng een bezoek aan TGW op Logistica 2017 (stand 04.B107 en de Scala Pick) en ervaar zelf de virtual reality van TGW en de toekomst van intralogistiek. Ontdek de innovatieve augmented reality-toepassingen en omnichanneloplossingen en maak een praatje met onze experts over het warehouse van de toekomst. Hans De Sutter, Managing Director; Jan-Willem Klinkenberg, Project Sales Director en Sylvester Bussing, LTS Manager van TGW Benelux staan u graag te woord,

Bekijk alvast de video van de Scala Pick op Logistica 2017.

Over TGW Logistics Group:
TGW is een wereldwijde vooraanstaande systeemintegrator en fabrikant van dynamische, geautomatiseerde en geïntegreerde logistieke totaaloplossingen. Sinds 1969 implementeert logistieke oplossingen, van kleinere conveyorapplicaties tot complexe, volledig geautomatiseerde opslag- en sorteersystemen.

Wereldwijd telt de onderneming meer dan 2.800 werknemers. De organisatie implementeert logistieke oplossingen voor vooraanstaande bedrijven in verschillende sectoren In het financieel jaar 2015/16 realiseerde TGW Logistics Group een omzet van 532 miljoen euro. Voor meer informatie: www.tgw-group.com

Beelden:

Bron: TGW Ltd

Gratis herdruk met referentie TGW Limited. Herdruk is niet toegestaan voor promotionele doeleinden.

Logistica 2017: Scala Logistica Pick

Smart Glasses for remote maintenance