Guy Verbist van BCD verkozen tot ‘Best Incentive Travel Agent 2015’

Prestigieuze prijs uitgereikt tijdens achttiende editie van ‘TM Travel Awards’

Maandag 16 november 2015 — Guy Verbist van BCD Meetings & Events is tijdens de achttiende editie van de ‘TM Travel Awards’ uitgeroepen tot ‘Best Incentive Travel Agent 2015’. De prijs werd vrijdag uitgereikt tijdens een gala-avond in het Hilton hotel in Antwerpen.

Travel Magazine, een van de belangrijkste vakbladen voor de reisindustrie in België en Luxemburg, organiseert in België al achttien jaar de ‘TM Travel Awards’. Hiermee bekronen ze de prestaties van bedrijven en professionals die actief zijn in de reisbranche.

Guy Verbist, Manager Benelux Groups Department bij BCD Meetings & Events kwam in de categorie ‘Best Incentive Travel Agent 2015’ op de eerste plaats en nam de prijs in ontvangst tijdens de feestelijke avond.

“Het is de eerste keer dat we beloond worden met een award voor onze dienstverlening op het vlak van incentives. Met de oprichting van BCD Meetings & Events eerder dit jaar in het achterhoofd, ben ik dan ook enorm blij met deze erkenning,” zegt Guy Verbist. “Onze medewerkers spannen zich elke dag in om onze klanten te helpen hun doelen te bereiken. Zij zijn het boegbeeld van onze organisatie. Deze prijs is dus niet enkel voor mij, maar ook voor BCD als organisatie en al haar medewerkers.”

“Binnen en buiten Europa wordt onze stijl gewaardeerd. De vele awards weerspiegelen het succes van onze dienstverlening en engagement naar onze klanten en partners”, zegt Heinz Jennewein, Senior Vice President EMEA South West bij BCD Travel. BCD Travel won al de TM award voor “Best Travel Agency” in België en in Luxemburg in 2013, en eerder dit jaar sleepten we voor de derde keer op rij de internationale prijs van The Beat in de wacht voor ‘Most Admired Travel Management Company’.

Begin juli richtte BCD wereldwijd BCD Meetings & Events op: het resultaat van de fusie tussen BCD M&I en BCD Travel Groups. Door de samensmelting konden enkele producten en diensten geïntegreerd worden, wat onder andere tot een betere onderhandelingspositie met leveranciers leidde.

Over BCD Travel
BCD Travel helpt organisaties om hun reisbudgetten op de meest effectieve manier in te zetten. Dit betekent concreet: zorgen dat reizigers veilig kunnen reizen, onderweg productief kunnen zijn en de juiste keuzes maken. Travel managers en inkopers adviseren wij hoe zij meer kunnen halen uit hun zakenreisprogramma. Wij zorgen ervoor dat het zakenreisprogramma de bedrijfsdoelen ondersteunt. Kortom, wij helpen onze klanten slimmer te reizen en meer te bereiken. Dit doen we in 110 landen met ruim 11.000 creatieve, toegewijde en ervaren mensen. Zo behouden we 96% van onze klanten, een topscore binnen deze branche, met een omzet van US$24,2 miljard in 2014. Voor meer informatie, bezoek www.bcdtravel.be.

Over BCD Group
BCD Group is een marktleider in de reisindustrie. Het private bedrijf werd in 1975 opgericht door de heer John Fentener van Vlissingen en bestaat uit BCD Travel (zakenreizen), Travix (online reizen: CheapTickets, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama), Park ’N Fly (parkeren nabij luchthavens), en joint ventures Parkmobile International (mobiele parkeerapplicaties) en AERTrade International (consolidating en fulfillment). BCD Group is actief in 110 landen met ruim 12.500 medewerkers en een totale omzet van US$25,6 miljard, inclusief US$10 miljard partneromzet. Voor meer informatie, bezoek www.bcdgroup.com.

Katleen Peeters
bcdtravel@outsource.be