Evy Nerinckx vervoegt Capgemini België als Sector Lead Manufacturing & Automotive

Diegem – Capgemini, een wereldleider in consulting, technologie en outsourcing diensten, verrijkt zijn verkoopsteam met de aanwerving van Evy Nerinckx als Sector Lead Manufacturing & Automotive in België.

Evy brengt meer dan 20 jaar uitstekende bedrijfservaring binnen de lokale en wereldwijde IT-markt met zich mee naar Capgemini. Ze is een ervaren Director of Sales and Business Development met een uitgesproken achtergrond in het werken in de informatietechnologie- en dienstensector voor bedrijven als Tobania, Fujitsu en RealDolmen. Ze heeft ook meer dan degelijke vaardigheden op het gebied van people management, strategische bedrijfsontwikkelingsplannen en solide marketingstrategie-ideeën.

Enkele van de dingen die Evy gepassioneerd maken over haar werk zijn: het ondersteunen van teams en organisaties door ze duidelijkheid te verschaffen over richting, structuren en processen; het ontwikkelen van strategieën en het aansturen van de uitvoering van verkoopteams; het opbouwen, motiveren en leiden van verkoop- en cross-functionele teams; en het ontmoeten en samenwerken met een diverse en multiculturele groep mensen.

Evy: "Ik word gemotiveerd door het vinden van nieuwe manieren, nieuwe methodes om probleemsituaties op te lossen en creatief denken om iets op een andere manier gedaan te krijgen. Ik zet graag mijn stempel op onontgonnen gebieden en leef volgens het motto "Er gebeurt altijd iets magisch buiten je comfortzone...".

Op persoonlijk vlak heeft Evy een passie voor golf en reizen. Ze houdt ervan om beide zoveel mogelijk te combineren.

Over Capgemini

Capgemini is wereldleider in consulting- en technologiediensten en digitale transformatie. In de voorhoede van innovatie helpt het zijn klanten om de kansen te benutten die ontstaan in de snel evoluerende wereld van cloud computing, digitalisering en platformen. Voortbouwend op 50 jaar geschiedenis en een grondige sectorkennis stelt Capgemini organisaties in staat om hun zakelijke ambities te realiseren via een uitgebreid aanbod aan diensten, van strategie tot uitvoering. Capgemini is sterk doordrongen van de overtuiging dat de zakelijke waarde van technologie van en door mensen komt. Vandaag is Capgemini een multicultureel bedrijf met 270.000 medewerkers in bijna 50 landen. Samen met Altran realiseerde Capgemini Group in 2019 een omzet van 17 miljard euro.

Bezoek onze website www.capgemini.com

People matter, results count.

Kris Poté Vice President Marketing & Communications, Capgemini
John Kinnart Communications Consultant, Outsource Communications
Kris Poté Vice President Marketing & Communications, Capgemini
John Kinnart Communications Consultant, Outsource Communications
Over Outsource Communications

Outsource Communications is een strategisch communicatieadviesbureau. Wij bouwen, versterken en beschermen de reputatie en de merken van onze klanten via interne en externe communicatieacties. Verbazingwekkend creatief, altijd effectief en 100% geëngageerd.

Steenweg op Brussel 213
1780 Wemmel