Etihad Airways lanceert Nederlandse versie van mobiele website

Donderdag 14 april 2016 — Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, lanceert een Nederlandstalige versie van hun mobiele website (m.etihad.com/nl/). Smartphonegebruikers kunnen nu ook in het Nederlands, Russisch en Grieks gebruikmaken van de mobiele website. Eerder was de site al beschikbaar in het Engels, Arabisch, Duits, Frans, Italiaans, Chinees en Japans.

De nieuwe Nederlandse versie maakt de mobiele site toegankelijker voor Belgische gebruikers. Ze kunnen er online reservaties beheren, inchecken en de status van vluchten raadplegen. Daarnaast kunnen gebruikers er ook terecht voor informatie over luchthavens, lounges, vluchtschema’s en het bekroonde Etihad Guest Programme. Ten slotte worden alle diensten en producten die Abu Dhabi en Etihad Airways te bieden hebben, zoals speciale services aan boord, voorgesteld.

Ann Ramaekers, General Manager België, zei: “De lancering van onze Nederlandstalige mobiele website zal ervoor zorgen dat onze Belgische klanten hun reis op een eenvoudigere manier kunnen reserveren en beheren. Het is met andere woorden een handige tool met veel voordelen voor alle Belgische reizigers. De site helpt ons bovendien om onze klanten beter van dienst te zijn.”

Etihad Airways wil tegemoetkomen aan de behoeften van de Belgische consument op vlak van luchtvaart en mobiel internet. Etihad Airways vliegt wekelijks achtmaal van Brussel naar Abu Dhabi.