Etihad Airways krijgt de maximale score van vijf sterren toegekend door Skytrax

Donderdag 13 oktober 2016 — Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, heeft de award voor de hoogste Skytrax-rating behaald, een maatstaf voor kwaliteitsnormen in de luchtvaartindustrie. Deze felbegeerde award versterkt de positie van Etihad Airways als innovatieleider in de reizigerservaring, service en gastvrijheid.

De Skytrax-ranking is het resultaat van een audit die drie maanden heeft geduurd, uitgevoerd door het gelijknamige Londens studiebureau. Het vijfsterrencertificaat van Skytrax evalueert het aanbod van producten en diensten van verschillende luchtvaartmaatschappijen en beloont diegenen die de beste kwaliteitsprestaties leveren.

Deze audit prees vooral de voorbeeldige medewerkers, de verfijnde maaltijden en het innovatieve aanbod. Zowel aan boord in de verschillende klassen, als in de luchthavenlounges.

Lees het bijgevoegde persbericht in het Engels voor meer informatie.

Peter Baumgartner, CEO van Etihad Airways (links) en Edward Plaisted, CEO van Skytrax (rechts)
Edward Plaisted (vijfde vanaf links) overhandigt Etihad Airways medewerkers de Skytrax Certified 5-Star Airline Rating.