Capgemini Belgium werft dit jaar nog 170 nieuwe collega’s aan

Donderdag 16 juni 2016 — Diegem – Capgemini Belgium, filiaal van de Capgemini Group, wereldwijd een van de toonaangevende bedrijven wat betreft consultancy, IT services en informatiebeheer, heeft de ambitie om 170 nieuwe aanwervingen te doen in 2016, zo kondigt Alain Olivier, Managing Director van Capgemini NV/SA aan.

Het bedrijf is de jongste jaren sterk gegroeid en heeft nog dit jaar verschillende nieuwe projecten in het verschiet, waarvoor een groot aantal profielen zullen nodig zijn. Bovendien verwacht Capgemini nog een zeer sterke groei in de nabije toekomst, vooral op het vlak van haar key offerings, zijnde Cloud Services, Insights & Data, Testing Services en Digital.

De meest gezochte profielen (bachelors of masters) zijn ingenieurs, IT en voor Capgemini Consulting management consultants. Voor een volledig overzicht van de vacatures, kan u terecht op https://www.be.capgemini.com/careers. Capgemini Belgium heeft een sterke reputatie als werkgever, getuige haar certificatie als Top Employer Belgium die ze reeds elf jaar op rij verdiend heeft.

Over Capgemini

Met meer dan 180.000 werknemers en aanwezig in 40 landen is Capgemini een van de wereldleiders op het vlak van consulting, technologie en outsourcing. De Groep realiseerde een omzet van 11,9 miljard euro in 2015. Samen met haar klanten creëert en levert Capgemini business en technologie oplossingen die hun noden vervullen en de resultaten opleveren die ze wensen. Als sterk multiculturele organisatie heeft Capgemini haar eigen manier van werken ontwikkeld, de “Collaborative Business Experience™” en werkt het met haar wereldwijd productiemodel “Rightshore®”. Meer informatie vindt u op www.be.capgemini.com.

John Kinnart

Senior Consultant