Bosch Car Service lanceert mijnBoschCarService

Alles voor de auto online regelen

Donderdag 6 juli 2017 —

• Online platform brengt Bosch Car Service garages 24/7 online
  • Vernieuwde website (www.boschcarservice.be) ondersteunt online platform
  • Klanten kunnen zelf alles voor de auto regelen

Bosch Car Service lanceert in België het online platform mijnBoschCarService, een persoonlijke omgeving voor de Bosch Car Service garage en zijn klanten. Op mijnBoschCarService kunnen klanten via de afspraakplanner 24 uur per dag online een afspraak maken, vooraf de kosten van een onderhoud berekenen en hun facturen en onderhoudsgegevens beheren. Om mijnBoschCarService te ondersteunen werd ook de website www.boschcarservice.be vernieuwd.

“We zijn steeds vaker online en regelen onze zaken wanneer ons dat het beste uitkomt. Voor alles rondom de auto was dat tot nu toe amper het geval. mijnBoschCarService brengt hierin verandering: onze Bosch Car Service garages zijn voortaan 24/7 online. Dat laat hen toe een nog betere service te bieden, maar ook online een beter klantencontact op te bouwen. Daarnaast kan de garage via mijnBoschCarService de klant interessante aanbiedingen toesturen,” zegt Stefanie Van der Veken, Concept Manager Bosch Automotive Aftermarket.

Eenvoudige registratie en verdere uitbreiding service
Het online platform is sinds 1 juni 2017 actief voor alle Bosch Car Service garages in België en is geïntegreerd op de vernieuwde website www.boschcarservice.be. Door op de link “Log-in op mijnBoschCarService” te klikken, kunnen consumenten snel en eenvoudig een account aanmaken.

“Om mijnBoschCarService te ondersteunen, kreeg ook de website www.boschcarservice.be een nieuwe look. De website oogt frisser en is ook overzichtelijker, zodat de klanten in een oogopslag kunnen zien waar de gezochte informatie staat. Zo is er een duidelijke doorverwijzing naar het nieuwe platform mijnBoschCarService,” vult Stefanie Van der Veken aan.

De toepassingen van mijnBoschCarService worden de komende maanden verder uitgebreid. Begin volgend jaar volgt een app en een volgende introductie wordt de Bosch-Connector. Deze laat klanten toe via mijnBoschCarService of de app een inzicht te krijgen in de technische staat van hun auto, foutcodes uit te lezen of hun rijgedrag te monitoren.

Meer informatie op www.boschcarservice.be

---

Bosch Car Service - “Wij doen alles voor uw auto” - is met 120 vestigingen een van de grootste merkonafhankelijke werkplaatsconcept in België, voor zowel de particuliere als de zakelijke markt. De aangesloten Bosch Car Service garages worden door Bosch, als grootste toeleverancier in de automobielindustrie, conceptmatig ondersteund op het gebied van techniek, marketing en kwaliteitsbeheer. Hierdoor zijn de Bosch Car Service garages in staat kwalitatief fullservice auto-onderhoud te verlenen aan alle merken auto’s, tegen een betaalbaar tarief.
www,boschcarservice.be

De Bosch Groep is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf en dienstverlener. Er werken wereldwijd ongeveer 390.000 medewerkers (situatie op 31 december 2016). Het bedrijf realiseerde in 2016 een omzet van 73,1 miljard euro. De activiteiten zijn onderverdeeld in vier bedrijfssectoren: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods en Energy and Building Technology. Als toonaangevende IoT-onderneming biedt Bosch innovatieve oplossingen voor slimme woningen, slimme steden, geconnecteerde mobiliteit en geconnecteerde industrie. Ze gebruikt haar knowhow op het vlak van sensortechnologie, software en diensten, alsook haar eigen IoT-cloud om aan haar klanten geconnecteerde, domeinoverschrijdende oplossingen aan te bieden vanuit één enkele bron. De strategische doelstelling van Bosch Group bestaat erin innovaties aan te reiken voor een geconnecteerd leven. Bosch verbetert de levenskwaliteit wereldwijd met producten en diensten die innovatief zijn en enthousiast maken. Op die manier biedt de onderneming wereldwijd "Technologie voor het leven".

Meer informatie is te vinden online op www.bosch.be, www.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPressehttps://www.linkedin.com/company/bosch-belgium