BCD Travel lanceert e-magazine Move On

Praktisch online magazine maakt reisproces zakenreizigers en travelbookers aangenamer

Donderdag 10 maart 2016 — Het is als zakenreiziger niet eenvoudig om voortdurend op de hoogte te blijven van alle veranderingen op gebied van reizen. BCD Travel lanceert daarom het e-magazine Move On voor mensen die vaak op zakenreis gaan of regelmatig zakenreizen boeken voor hun collega’s. Het magazine voor de Benelux verschijnt acht keer per jaar in het Engels en het Nederlands.

Met het nieuwe online magazine wil BCD het leven van zakenreizigers en travelbookers makkelijker maken, door hen in een paar minuten op de hoogte te brengen van praktische tips en tools, nieuwe gadgets en ervaringen van andere zakenreizigers. Het e-magazine is overal en altijd toegankelijk via smartphone, tablet of desktop.

Op de startpagina wordt steeds een actueel thema in de kijker gezet. Daarna volgen er vier rubrieken. In de eerste rubriek vertellen een zakenreiziger en travelbooker over hun ervaringen met het thema en hoe ze daarmee omgaan. Dan volgt er een rubriek met praktische tips gerelateerd aan het centrale thema. Verder staat er een zakenreisstad in de schijnwerpers met handige informatie voor zakenreizigers. Tot slot is er een rubriek met een poll, enquête, game of ranking.

“Met dit nieuwe magazine willen we zowel zakenreizigers als travelbookers bereiken. Zij vormen immers een belangrijk deel van onze doelgroep,” zegt Heinz Jennewein, SVP EMEA bij BCD Travel. “Het biedt ons een mooie kans om een relatie op te bouwen met onze reizigers. Veel zakenreizigers reizen immers met BCD Travel, zonder het te beseffen. Via Move On willen we hen op een directere manier bereiken en helpen om zakenreizen aangenamer en efficiënter te maken.”

Bekijk het nieuwe online magazine in het Nederlands of Engels.

Om Move On voortaan automatisch in je mailbox te ontvangen, kun je je hier aanmelden.

Over BCD Travel
BCD Travel helpt organisaties om hun reisbudgetten op de meest effectieve manier in te zetten. Dit betekent concreet: zorgen dat reizigers veilig kunnen reizen, onderweg productief kunnen zijn en de juiste keuzes maken. Travel managers en inkopers adviseren wij hoe zij meer kunnen halen uit hun zakenreisprogramma. Kortom, wij helpen onze klanten slimmer te reizen en meer te bereiken. Dit doen we in 110 landen met ruim 12.000 creatieve, toegewijde en ervaren mensen. Zo behouden we 97% van onze klanten, een topscore binnen deze branche, met een omzet van US$23,8 miljard in 2015. Bezoek www.bcdtravel.be voor meer informatie.

Over BCD Group
BCD Group is een marktleider in de reisindustrie. Het private bedrijf werd in 1975 opgericht door de heer John Fentener van Vlissingen en bestaat uit BCD Travel (zakenreizen), Travix (online reizen: CheapTickets, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama), Park ’N Fly (parkeren nabij luchthavens), en joint ventures Parkmobile International (mobiele parkeerapplicaties) en AERTrade (consolidating en fulfillment). BCD Group is actief in 110 landen met ruim 12.500 medewerkers en een totale omzet van US$25,6 miljard, inclusief US$10 miljard partneromzet. Voor meer informatie, bezoek www.bcdgroup.com.

Contact voor de media
Katleen Peeters