AirPlus voegt nieuwe functies toe aan A.I.D.A. Virtual Cards

Een nieuwe stap in virtueel betalen: verbeterd gebruikscomfort en meer controle

Dinsdag 26 september 2017 — Amsterdam - AirPlus International, een toonaangevende internationale aanbieder van oplossingen voor het dagelijkse beheer van zakenreizen, heeft de virtuele creditcardoplossing A.I.D.A. verder ontwikkeld. De belangrijkste nieuwe functies zijn de vernieuwde gebruikersinterface en verbeterde controlefuncties voor bedrijven om hun zakelijke reiskosten optimaal te beheren. A.I.D.A. is voor alle AirPlus-klanten beschikbaar via het gebruikersportal.

Met AirPlus A.I.D.A. Virtual Cards kunnen zakelijke reizigers MasterCard-nummers van 16 cijfers genereren om wereldwijd hun reiskosten te betalen, zoals de kosten voor hotelovernachtingen en autohuur. Het is een digitale versie van een MasterCard®-creditcard die alleen voor het betalen van één specifieke reisservice wordt aangemaakt. Met de nieuwe functies is A.I.D.A. nog flexibeler: ieder creditcardnummer kan worden beperkt tot een specifiek doel en kan op maat worden aangepast met verschillende opties, van een kaartlimiet tot een geldigheidsperiode of een bepaalde valuta. Dat maakt betalen voor bedrijven veiliger en geeft hen bovendien de mogelijkheid om hun reizigers te geven wat zij nodig hebben, of het nu om hun eigen werknemers gaat of om externe serviceproviders die op hun kosten reizen.

Transparantie
Alle betalingen met A.I.D.A. virtuele creditcards worden centraal gefactureerd en komen op een duidelijk afschrift te staan. Het onlangs toegevoegde kaartoverzicht, dat de gebruiker alle virtuele kaartnummers toont, kan individueel worden afgesteld met verschillende extra filters. Zo kan de gebruiker alle individuele boekingen gemakkelijker bijhouden.

Uitstekende producten
"AirPlus richt zich al 12 jaar op virtuele betalingsoplossingen. Dankzij de strategische investeringen bevat het portfolio nu verschillende oplossingen," zegt Lian Wolfs, Director AirPlus Benelux & Nordics. "We zijn ervan overtuigd dat uitstekende producten en oplossingen dé weg zijn naar uitstekende bedrijfsprocessen. Onze klanten zijn erg blij met deze nieuwe functies die bijdragen aan hun continue streven naar perfectie."

Meer informatie vind je hier.

--- EINDE ---

Over AirPlus International:

AirPlus is een toonaangevende internationale aanbieder van oplossingen voor het dagelijkse beheer van zakenreizen. Zo'n 49.000 bedrijven zijn klant en rekenen op AirPlus voor de betaling en analyse van de kosten van hun zakenreizen. De producten en diensten komen wereldwijd op de markt onder het merk AirPlus International. Het AirPlus Company Account is het succesvolste account met centrale rekening op basis van UATP. Meer informatie is beschikbaar op www.airplus.com.

Marilou Van Sante

Marketing Executive Benelux