360-graden logistieke oplossingen van TGW

TGW @ LogiMAT 2017

Woensdag 15 februari 2017 — Flexibel, snel, modulair, tijdens de gehele levensduur van een geautomatiseerd logistiek systeem. TGW Logistics Group, een toonaangevende systeemintegrator, biedt totale logistieke oplossingen  met een 360-graden perspectief en denkt proactief na over de toekomst van de klanten, een toekomst die vandaag al begonnen is.

TGW is de wereldwijde lifecycle partner voor de food- en non-food retail, wholesale, e-commerce en omnichannel fulfilment centers. Vanaf de voorbereidingsfase, het ontwerp tot de realisatie van de oplossingen met daar aansluitend de Lifetime Services gedurende de gehele levensduur van het logistieke systeem. TGW implementeert kant-en-klare intralogistieke oplossingen, omvattend mechatronisch equipment, besturing, robotica en software. Dit betekent een one-stop-shop oplossing met lage operationele kosten wat resulteert in een besparing tot vijftig procent van de totale kosten (TCO).

FlashPick® de ideale oplossing voor omnichannel

TGW installeert op dit moment in verschillende branches het FlashPick®-systeem,   de oplossing voor geautomatiseerde split-case picking. Het modulaire systeem onderscheidt zich door flexibiliteit, snelheid, schaalbaarheid en kortere order doorlooptijden. Het laat ook een combinatie van verschillende distributiekanalen, orderstructuren en snelle assortimentswijzigingen toe. De winstgevendheid van het systeem wordt niet enkel bepaald door de investering maar vooral door dé totale   operationele kosten  (ROI) van het systeem.

TGW Lifetime Services en Innovatie 4.0

Innovatie 4.0 staat voor state-of-the art ondersteuning via augmented reality tools waaronder smart glasses. Met deze hulpmiddelen krijgen onze service-engineers toegang tot een compleet nieuwe manier van onderhoud op afstand waardoor ze online in contact staan met de backoffice en hotline teams. Daardoor worden processen versneld en vereenvoudigd wat uitvaltijden tot een minimum beperkt en servicelevels verhoogt

De 360-graden visie – een rondleiding door de virtuele wereld van TGW

Bezoek TGW op LogiMAT 2017 en ontdek de innovatieve augmented reality toepassingen en de omnichannel-oplossingen. Kijk niet alleen mee over de schouders van de experts, maar ervaar zelf de virtual reality van TGW en de toekomst van intralogistiek……..
Hal 5 | 5D55.

Over TGW Logistics Group:

TGW is een wereldwijde vooraanstaande systeemintegrator en fabrikant van dynamische, geautomatiseerde en geïntegreerde logistieke totaaloplossingen. Sinds 1969 implementeert TGW logistieke oplossingen, van kleinere conveyor applicaties tot complexe, volledig geautomatiseerde opslag- en sorteersystemen.

Wereldwijd telt de onderneming meer dan 2.700 werknemers. De organisatie implementeert logistieke oplossingen voor vooraanstaande bedrijven in verschillende sectoren. In het financieel jaar 2015/16 realiseerde TGW Logistics Group een omzet van 532 miljoen euro. Voor meer informatie: www.tgw-group.com

Beelden: Bron: TGW Ltd

Gratis herdruk met referentie TGW Limited. Herdruk is niet toegestaan voor promotionele doeleinden.